Wednesday, March 2, 2011

WaLiD SAyaNg KAmu SeMUa....

Hari nie adalah hari yang memenatkan...pagi dah ke SMK Taman Desa untuk mesyuarat...ptg plak tunggu tgk budak main boling...rasa nak pengsan...tp aku dah biasa....kat sekolah lama sebelum nie lagila pening kepala...tiap-tiap petang buat training...dekat nak lawan kena buat latihan pusat di SSBP...lagila penat...nak gerak ke Bandar Penawar...tp aku bersyukur sgt...sebab anak2 murid aku skrg nie dh ada yg wakil Malaysia untuk sukan memanah....Mohd Amirul Faiz Khairul,Fatin Nadira Hassin (dah retired kot sebab sambung belaja),Hezriq Ahmad Merana dan Nuramirah bt Mohamad...anak che mat chow kit...pakcik,lama kot kita tak jumpa...hahaha...

Biasalah,bila dah penat nie semua perasaan nak keluar...tp aku sebolehnya kontrol lagi dgn anak-anak....kesian diorg...dahla payah nak bersama dgn bapak diorg,tiba bila buat hal sikit, dah ngamuk...kesian kat diorg...sebolehnya kalau aku leh ambik anak aku awal,aku akan ambik awal2...boleh gak aku bawak diorg main kat taman permainan di sekolah ke,kat tasik Sri Gombak ke.....tak gitu...walaupun aku jarang dgn diorg,tp sebenarnya aku mmg syg kan diorg...aku tk leh nk renggang dgn salah sorg pun anak aku...yelah,dah nama pun darah daging sendiri...

Syahdu je rasanya bila pagi-pagi sebelum nk pegi keje anak aku tanya soalan.."Walit sayang Damia tak?"...aku pun jawab"sayang sangat".... Damia pun mintak aku cium...perkara rutin yg kena aku buat setiap hari...klu tidak dia akan meragam dan terasa hati dgn aku....dah paham dah...

(aku tak taula macam mane perasaan diorg2 yg suka buang anak merata tu...)

No comments:

Post a Comment