Thursday, March 17, 2011

RuMAh Oh RUmah....

Ape semua nie???hehehehe....ini la rumah aku....maksud aku sebelumdapat dudukla...sekarang nie tgh renovate rumah nie...tk dela buat banyak benda pun....cuma tukar tile,buat jamban balik dan macam - macam lagila...depan nie aku tambah sikit...nak bg besau sikit bahagian depan...maklumla anak ramai kan...hehehe...(padahal 2 org je).....

aku pun tak tau la bila leh siap rumah nie...dah juah gak nunggu...ntah le...harap2nya berjalan dengan lancarla....aku dah tk sanggup nak sewa rumah lagi...bukan ape..sewa je kalau KL nie dah 6 ratus lebih...tu yg paling murah la tu...pastu rumah nya bkn jd hakmilik sendiri...baik beli walaupun mahal,sekurang2 nya jadi aset beb...biarla hutang takpe...rumah harga tak jatuh...makin mahal ade la...
ni bahagian pintu la...asalnya rumah nie tak de pintu...tp isteri kesayangan aku nak pintu plak...sliding door pundah jadi 3 panel....bukan ape..senang sikit nak angkat jenazah kalau mati nanti...yelah pintu boleh bukak besar2....kena beringat gak tu beb..hari mati tu...

No comments:

Post a Comment